Kdo sem in kaj želim postati? Morda vrtnar, kuhar ali celo kriminalist? Ali pa vseeno veterinar? Reševalec? Fizioterapevt? Ali lahko svoj hobi spremenim v poklic? Kaj vse moram vedeti, da bi se lahko odločil, kaj bom v življenju počel?

Poznati moram samega sebe, svoja močna področja, svoje sposobnosti in interese pa tudi želje. (Hm, le zakaj me drugi vidijo drugače?) Zbrati moram dovolj informacij o poklicih, ki me zanimajo. Povprašati osebe, ki te poklice opravljajo. Aktivno sodelovati pri predstavitvi srednjih šol. Vse to pa še kaj bi se našlo.

Tako bi lahko razmišljal prav vsak učenec.

Da bi učencem čim bolj pomagali in jih opremili s kar največ možnimi informacijami, smo v tem šolskem letu izvedli dan dejavnosti Gradim svojo kariero.

In smo »gradili«.

Najmlajši učenci so se lotili svoje »gradnje« kar dobesedno, z glino. Nastala ni kariera, posodica pa že.

Poleg poklica, ki je že kar del naše kulturne dediščine, lončarjem, so učenci 1. do 3. razreda spoznali še čisto prave vrtnarje, se srečali s pasjim terapevtom (to ni terapevt, ki zdravi psa), obiskali pa so nas tudi člani Kinološkega društva Slovenska Bistrica s svojimi kužki, ki jim je pomagala naša osmošolka Katarina s Tiso.

Četrtošolci in petošolci so v mini slaščičarski delavnici pekli slastne palačinke, obiskala pa sta jih tudi reševalec in gasilec z vso svojo opremo ter opozorila učence na pomembnost poklicev, ki jih opravljata.

Z informacijami iz prve roke smo najbolj opremili učence 6. do 9. razreda. Srečali so se s kuharjem, poklicnim nogometašem, fizioterapevtko, kriminalistom, metalurgom, frizerko in veterinarjem. Učenci 8. in 9. razreda so se udeležili predstavitev srednjih šol (SERŠ, SŠ Slovenska Bistrica in Srednja zdravstvena šola Celje), učenci 6. in 7. razreda pa so pričeli svojo gradnjo kariere s spoznavanjem samih sebe, pogovorom o svojih interesih, željah in poklicih.

Dan dejavnosti smo dopolnili s popoldansko tržnico srednjih šol, kjer se je učencem in njihovim staršem predstavilo deset srednjih šol.

Če nam je uspelo kakšnemu učencu vsaj malo pomagati pri odločitvi glede nadaljnjega izobraževanja in poklicne poti, smo dosegli svoj cilj in namen.

Dostopnost